Ești pasionat de Japonia și ai o comunitate de urmăritori? Devino ambasador al IZANAGI, unul dintre cele mai importante proiecte din România dedicate promovării culturii japoneze! IZANAGI – JAPANESE FILM FESTIVAL își propune să promoveze cultura japoneză prin proiecții de filme animate japoneze, podcasturi și dezbateri, concentrându-se pe fenomenul manga-anime și impactul său asupra lumii. De la fondarea sa în 2019, proiectul s-a extins în mai multe orașe din țară (București, Timișoara, Cluj, Iași, Constanța, Sibiu, Brașov, Galați, Craiova), a adus în cinematografe filme precum Grave of the Fireflies, Ghost in the Shell, Akira, Spirited Away, adună anual peste 10.000 de spectatori și contribuie la dezvoltarea comunității prin parteneriate cu proiecte dedicate, precum East European Comic Con, Bad Unicorn sau NEZUMI by Nemira.  

DEVINO AMBASADOR

Pentru a fi eligibil ca ambasador IZANAGI, trebuie să îndeplinești următoarele condiții:
1. Minimum unul dintre următoarele puncte:
• 2000 de followeri pe Instagram
• 10000 de followeri pe TikTok
• 2000 de abonați pe YouTube
2. Să ai pe conturile tale cel puțin două materiale postate despre cultura japoneză (filme, anime, manga, călătorii, gastronomie etc).
1. Te asociezi cu unul dintre cele mai importante proiecte dedicate promovării culturii japoneze în România, IZANAGI – Japanese Film Festival.
2. Imaginea ta și conturile de social media apar pe pagina ediției de festival și în comunicările noastre.
3. Comunitatea ta poate achiziționa bilete la festival cu un discount de 10%, printr-un cod personalizat.
4.
Ai acces gratuit, cu rezervare în prealabil, la oricare dintre proiecțiile IZANAGI, pentru tine și un însoțitor, în limita locurilor disponibile.
5
. Primești goodie bags IZANAGI și aprecierea noastră pentru susținerea proiectului.
Promovarea festivalului și proiectelor conexe ale IZANAGI – Japanese Film Festival, în conformitate cu indicațiile organizatorului.

AMBASADORII NOȘTRI (COMING SOON)

AMBASADOR 1

AMBASADOR 2

AMBASADOR 3

AMBASADOR 4

AMBASADOR 5

AMBASADOR 6

FAQ

Principalul rol al ambasadorului este să facă cunoscut proiectul IZANAGI comunității sale, prin orice mijloace consideră. Ambasadorul primește pe mail de la organizator informații utile despre festival, program, filme, imagini etc. Sugestia noastră de promovare este de a avea atât materiale generale, despre festival, orașe, date, cât și materiale specifice, cum ar fi detalii despre filmul preferat al ambasadorului sau informații tip trivia despre filme și regizori. Organizatorul nu-i va impune ambasadorului niciun tip de conținut sau număr minim de postări, însă poate ține cont de activitatea anuală a ambasadorului în decizia de a prelungi sau încheia colaborarea.
Înscrierea ca ambasador se face prin formularul de mai sus. După înscriere, vei primi un răspuns din partea echipei în 3-10 zile lucrătoare. Locurile de ambasador sunt limitate și IZANAGI își rezervă dreptul de a-și selecta ambasadorii. Dacă aplicația a fost respinsă, poți aplica din nou după 12 luni sau te contactăm noi dacă se eliberează vreun loc și te dorim în echipa noastră. Dacă aplicația este acceptată, primul pas este semnarea contractului, apoi vei primi pe mail toate informațiile necesare.
Primul pas pentru a-ți crește șansele de a deveni ambasador IZANAGI este să postezi conținut de calitate, să ai o comunitate activă și să respecți criteriile preliminare. Căutăm ambasadori pasionați, implicați, onești și cu viziuni similare cu ale noastre, alături de care să construim o relație pe termen lung. 
În acest moment, programul AMBASADOR IZANAGI este în stadiul beta și nu avem materiale promoționale produse. Totuși, îți poți face o idee de tipuri de conținut din alte colaborări, precum aici (Rof Dennis), aici (Japomania) sau aici (Silvia Pătrașcu). Posibile tipuri de conținut ar fi: crearea de postări/stories despre festival; crearea de conținut video (reels, vloguri) despre filmele din festival; takeover la contul IZANAGI; organizarea de concursuri pe platformele proprii etc;
Ambasadorii au dreptul să participe gratuit la orice proiecție din cadrul festivalului, alături de un însoțitor, cu o rezervare prealabilă, în limita locurilor disponibile. Rezervarea locurilor se poate face cu sprijinul coordonatorului de ambasadori sau direct prin platforma de ticketing, printr-un abonament sau prin badge-ul de ambasador. Pentru a avea locuri cât mai bune, recomandăm ca rezervările să fie făcute cu cel puțin 7 zile înainte de proiecție. Ambasadorii nu au dreptul să înmâneze badge-ul sau abonamentul persoanelor-terțe și nici nu pot face rezervări cu badge-ul/abonamentul în numele unor persoane-terțe.
Desigur.  Contractul poate fi consultat aici
Contractele pentru ambasadori sunt încheiate pentru o durată de 12 luni sau pentru o perioadă stabilită de comun acord. Este posibilă oricând retragerea unilaterală din program, printr-o cerere scrisă, atât timp cât între ambasador și organizator nu există promisiuni restante.
Pe parcursul colaborării, organizatorul prelucrează mai multe date cu caracter personal, printre care: 
• nume, CNP, serie și număr buletin, adresă – în vederea încheierii contractelor;
• fotografii cu ambasadorul – afișare pe site sau în social media;
• adresa de e-mail și numărul de telefon – pentru comunicare;