Post: fundraiser IZANAGI – Japanese Film Festival

Descrierea poziției:
Fundraiserul va fi responsabil pentru dezvoltarea și implementarea strategiilor de fundraising, cu scopul de a ajuta la creșterea autonomiei financiare pentru susținerea proiectelor și inițiativelor organizației, atât pe termen scurt cât și pe termen lung.

Contact: [email protected]

 



Responsabilități:

  • Elaborarea și implementarea strategiilor de fundraising:
    • Dezvoltă și implementează planuri de fundraising în conformitate cu obiectivele organizației;
    • Identifică și evaluează noi oportunități de fundraising;
    • Monitorizează și evaluează performanța campaniilor de fundraising.
  • Relația cu partenerii și sponsorii:
    • Consolidează și menține relațiile cu partenerii și sponsorii existenți;
    • Identifică potențiali parteneri și sponsori;
    • Inițiază, menține și dezvoltă parteneriate, pe termen lung și mediu, cu organizații mari/medii;
    • Creează rapoarte specifice către sponsori, conform cerințelor.
  • Elaborarea de propuneri de finanțare:
    • Redactează propunerile de finanțare pentru a atrage susținerea financiară;
    • Asigură conformitatea propunerilor cu cerințele sponsorilor și ale partenerilor.
  • Analiza pieței și trendurilor:
    • Monitorizează tendințele în domeniul fundraisingului;
    • Adaptează strategiile în funcție de schimbările de pe piață.
  • Raportare și Evaluare:
    • Realizează rapoarte periodice privind performanța campaniilor de fundraising;
    • Evaluează eficacitatea diferitelor canale și metode de strângere de fonduri.
  • Comunicare și Colaborare:
    • Colaborarea cu departamentul de comunicare pentru a asigura coeziunea în implementarea inițiativelor de fundraising;
    • Comunicarea regulată cu echipa de comunicare pentru a asigura coerența mesajelor și campaniilor.

Cerințe:

  • Competențe:
    • experiența în strângere de fonduri reprezintă un avantaj;
    • experiența anterioară în tehnici de marketing și campanii de loialitate;
    • excelente abilități de comunicare orală și scrisă, pentru a putea transmite mesaje complexe într-un mod accesibil;
    • abilitatea de a gestiona în mod eficient timpul;
    • cunoașterea legislației privind sponsorizarea;
    • cunoașterea limbii engleze, nivel mediu.
  • Abilități:
    • dorința de a susține inițiativele companiei;
    • bune abilități de relaționare și comunicare;
    • o personalitate pozitivă, orientată atât spre rezultate, cât și spre menținerea relațiilor cu colaboratorii;
    • bune aptitudini organizaționale și interpersonale.

Oferta:

  • oportunitatea de a lucra cu parteneri diverși;
  • mediul de lucru cultural;
  • posibilitatea de a lucra și de a dezvolta o comunitate în creștere din România;

    Postul este plătit, detaliile remunerației vor fi discutate împreună.
    Vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la [email protected] până pe 19.01.2024.